Algemene voorwaarden

Reservatie en betaling:

  • De reservatie is pas geldig na het opstellen van een overeenkomst en een betaling van het voorschot van 30% van het totaalbedrag. Dit dient contant of via overschrijving te gebeuren. Bij overschrijving op het bankrekeningnummer BE11 7340 4662 2148 steeds naam van uw kat, uw naam en de reservatiedatum vermelden.
  • De betaling van de overige 70% van hetgeen de klant op grond van de pensionovereenkomst aan het kattenpension verschuldigd is, dient contant of via payconiq te worden voldaan bij het brengen van het gastdier. De dag van brengen wordt niet aangerekend. De dag van ophalen wordt als volledige dag aangerekend.
  • Annulatie is mogelijk mits verwittiging via telefoon of e-mail.
  • Bij annulatie tot 14 dagen voor aankomst wordt het voorschot terugbetaald.

In- en uitchecken:

  • In- of uitchecken kan tijdens onze openingsuren en steeds op afspraak.
  • Openingsuren:
    • Maandag: 9u00 – 11u00 en 17u00 – 19u00.
    • Dinsdag: *9u00 – 11u00 en 17u00 – 19u00.
    • Woensdag: *9u00 – 11u00 en 17u00 – 19u00.
    • Donderdag: *9u00 – 11u00 en 17u00 – 19u00.
    • Vrijdag: *9u00 – 11u00 en 17u00 – 19u00.
    • Zaterdag: 9u00 – 11u00 en 17u00 – 19u00.
    • Zondag: gesloten.
    • *enkel tijdens schoolvakanties.

Vaccinaties en ziekte:

  • Het gastdier moet ingeënt zijn tegen kattenniesziekte (rhinotracheitis), kattenziekte (panleucopenie) en leucose. Deze vaccinaties mogen niet ouder zijn dan 11 maanden en niet jonger dan 3 weken wanneer het gastdier het pension betreedt. Het bewijs van de vereiste inentingen dient, uiterlijk bij aanvang van het verblijf, door de klant te worden afgegeven en blijft in het pension tijdens het hele verblijf. Als het gastdier niet correct ingeënt is of zonder vaccinatieboekje komt, dan kan het gastdier niet worden opgenomen.
  • Ieder gastdier dient bij aanvang van het verblijf vrij te zijn van ongedierte zoals vlooien, wormen, teken, luizen of oormijt. De klant dient het gastdier bij binnenkomst ter plaatse te ontvlooien. Indien het kattenpension de benodigde antivlooien- en/of wormenbehandeling toe moet dienen, worden deze kosten in rekening gebracht aan de klant.
  • Indien het gastdier een ziekte of aandoening heeft die besmettelijk is of een gezondheidsrisico oplevert voor andere katten, kan het gastdier niet worden toegelaten in het kattenpension. Indien het gastdier medicijnen gebruikt dient de klant zelf voldoende medicijnen af te geven voor de gehele verblijfsperiode, alsmede een gebruiksaanwijzing en dosering van deze medicijnen..
  • Bij ziekte of redelijk vermoeden van ziekte tijdens het verblijf van het gastdier heeft het kattenpension het recht om op kosten van de klant de aan het pension verbonden dierenarts te consulteren.

Voeding:

  • Het is aan te raden om eigen voeding mee te brengen zodat uw kat niet aan nieuwe voeding moet wennen. Anders kan er door ons droge voeding van Royal Canin gegeven worden mits een meerprijs van 1 euro/dag.

Aansprakelijkheid:

  • Het kattenhotel kan niet verantwoordelijk gesteld worden ten opzichte van de klant voor onvoorziene ongevallen, schade en/of kosten ten gevolge van ziekte, verwonding, weglopen of overlijden van het gastdier, tenzij er bewijs is van nalatigheid.